Veleprodaja in zastopstva
Kapriol
Štiri generacije podjetnikov, ena sama družina. To je slogan podjetja Morganti s.p.a., ki že od leta 1927, ko je Alessandro Morganti odprl prvo kovaško delavnico namenjeno izdelavi ročnih orodij. Delavnica je izdelovala orodja za bližnjo in širšo okolico. Naslednik Francesco Morganti že v petdesetih izda enega izmed prvih katalogov ročnih orodij in veliko pozornost nameni kvaliteti in izgledu orodja. Leta 1965 prične trgovati z Libijo, ki je vse do začetka osemdesetih eno najpomembnejših tržišč za Morganti. V šestdesetih letih Francescu iz Jugoslavije pripeljejo srnjaka, kateri postane zaščitni znak podjetja in osnova za ime blagovne znamke (srnjak – ita. capriolo – Kapriol). Leta 1968 izda prvi katalog ročnega gradbenega orodja Kapriol in s tem se začne razvoj lastne prodajne mreže, ki danes poriva celotno svetovno tržišče z prisotnostjo v več kot 50-ih državah. Z leti podjetje širi proizvodnjo z novimi kapacitetami in tehnologijami. Blagovna znamka pa postavlja nov obraz načinu prodaje gradbenega orodja. Z letom 2000 delovna oblačila za osebno zaščito postanejo stalnica v Kapriolovem katalogu in ustvarijo prelomnico v načinu oblačenja na delovnem mestu. Z letom 2020 se tudi podjetje APiA d.o.o. pridruži ˝družini˝ Kapriol z zastopanjem blagovne znamke na Slovenskem tržišču. Z letom 2007 se katalogu pridruži še področje osebne varovalne opreme za zaščito pred padci, za katerega podjetje posveti večji poudarek, z izdajo posebnega kataloga in zgoščenke z navodili in priporočili za uporabo. Leta 2009 se podjetje združi z podjetjem Gigam in skupaj ustvarita blagovno znamko Kapriol Gigam, katera združuje rezalno in vrtalno tehniko ter stroje. Podjetje Morganti z svojim lastnim razvojnim in kontrolnim oddelkom, lastno proizvodnjo in prodajno mrežo, zagotavlja kupcu kvaliteto, udobje, uporabnost z poudarkom na estetiki. Kapriol je popolnoma spremenil način izdelave in prodaje orodja ter osebne varovalne opreme in je še danes eno vodilnih podjetij, ki nakazuje smernice na tem področju.